Experience matters

NØKKELPERSONER

 
 

ExpoV har over 25 års erfaring med å levere konferanser, fagreiser, messer og events til noen av de største selskapene i Norge.  Vi har et bredt og allsidig kontaktnett både nasjonalt og internasjonalt. 


 

espen_new_800_bw.jpg

Espen Kirkeberg

Fast facts: Espen har jobbet med eventproduksjon siden 1994. Fra 1994 og frem til 2000 var han ansatt hos Jo Vestly Produksjon der han jobbet med artist management og arrangementsproduksjoner. Fra 2000 og frem til 2006 var han partner og produsent for eventselskapet Frontpartner.

 I år 2006 startet han for seg selv og har hatt mange ulike og unike prosjekter som minnekonferansen for terrorangrepet på New York, arena producer for Audi FIS Alpine World Cup og ansvaret for "Slavekoret" under åpningen av Den Norske Opera. Årlig så har Espen produsentansvar for 30-40 ulike events, video/streaming og arenaproduksjoner i inn og utland.

 

Litt ubeskjedenhet... Et av prosjektene mottok internasjonal pris for beste event i 2009. Han er meget strukturert og organiserer store arrangementer - raskt! På fritiden så liker Espen å komme seg ut i naturen eller på landeveien for sine ukentlige løpeturer.

 
 
 
ERik Dreier, ExpoV

Erik Dreier

Fast facts: Erik har over 30 års erfaring fra reise- og event bransjen. Han har utdannelse innen reiseliv, samt økonomi og markedsføring fra BI og har lang erfaring fra svært ulike områder i reiselivet; møter, incentiveturer- og kampanjer, konferanser og events, men også ferie/fritidsreiser, forretningsreiser, helse- og behandlingsopplegg for norske pasienter i utlandet.
Erik jobbet i NSB Reisebyrå i perioden 1986-1993 og i perioden 1994-1996 som Manager for NSR Business Travel i London. Fra 1996 var han Daglig Leder i Via SpesialReiser. I 2001 etablerte han virksomhet på egenhånd (Vigeland Arrangement), i 2008 skiftet Vigeland Arrangement navn til BlueX AS, hvor Erik i dag er arbeidende styreleder. ExpoV har vært en nær partner til BlueX siden 2006.

Litt ubeskjedenhet... Erik har en unik evne til å inspirere og samle mennesker med ulik bakgrunn. Han er usedvanlig kreativ, visjonær og effektiv. Ellers er dette en meget habil tidligere spiller og nå fagmann/trener i fotball.


 

 
Marita_S_Kihle

Marita S. Kihle

Fast facts: Marita har jobbet som PR og markedsføringskonsulent siden 2015. Hun har også solid erfaring som markedsføringsansvarlig for Gofit, med hovedfokus på internasjonale bedrifter som vil etablere seg i det norske markedet. Hun er utdannet journalist og kreativ forfatter fra Roehampton University i London.

Marita jobbet 7 år i restaurant og catering bransjen, som ansvarlig for bryllup og andre mindre engasjement. Hun var daglig leder for Aker Kverner Kantine i 2006 og har startet en gjenbruksbutikk i Tønsberg, som nå har vært aktiv siden 2011.

Litt ubeskjedenhet… Marita er en gledesspreder som alltid gjør det lille ekstra for at opplevelser skal bli optimale. Hun er selvdreven, engasjert og ærlig i alt hun gjør. På fritiden finner du Marita i skogen med barn og dyr, og er som oftest engasjert i lokale miljøprosjekter.

 

 

ExpoVs Super 7

  • AGE IS NOTHING. EXPERIENCE IS EVERYTHING - imponerende erfaring. Etter 25 år vet vi hva som skal til for å lage et vellykket arrangement. Erfaring sørger for at tidsrammer blir holdt og budsjetter ikke overskrides.

  • OUR WORLD WIDE WEB - nettverk og verdifulle kontakter. Hvis det dukker opp spesielle ønsker og interessante utfordringer, både teknisk og visuelt, så har vi tilgang til ekspertise som sikrer en solid gjennomføring.

  • SECOND BEST IS NO OPTION - faglig tyngde. Vi kan våre fag og er spesialister på det vi holder på med. Vi tilbyr en imponerende bredd. Vi står for det vi gjør - og vi leverer!

  • RELAX! WE'VE DONE IT - kvalitetssikring. Alle ledd er kvalitetssikret. Dette gjelder alt fra tekniske løsninger/teknologi, underholdning og aktiviteter til organisering og beredskap..

  • YOUR RETURN OF INVESTMENT - økt lønnsomhet Man investerer for å få noe tilbake og dette danner grunnlaget for alt vi gjør. Fagreiser vil bli organisert med lærerike og underholdende bedriftsbesøk. Våre aktiviteter og arrangementer er inkluderende og bidrar til å understreke følelsen av å høre til, å være en del av et team. Vi beriker med glede, entusiasme og kunnskap.

  • FAST, FLEXIBLE & FABULOUS - høyt kvalifiserte freelancere. Et viktig element for å gjennomføre et vellykket arrangement er våre freelancere. Vi håndplukker freelancere for hvert individuelle prosjekt. Dette er de beste innen lyd, lys, bilde, design/grafikk, film etc. Dette garanterer høy kvalitet på alle våre prosjekter.

  • WE'RE ON IT! - allsidighet Våre oppdragsgivere er norske bedrifter som gjennomfører konferanser, fagreiser, messer og events i inn- og utland eller utenlandske firmaer som ønsker å legge konferansen til Norge.